Een storing aan een installatie is heel vervelend. Daarom verhelpen wij een storing graag zo snel mogelijk. Hieronder lees je met wie je bij een storing contact op kunt nemen. Betreft het geen calamiteit? Wellicht kun je de storing zelf verhelpen. Kijk voor hulp hierbij bij het onderwerp 'Geen calamiteit?'.
Er zijn op dit moment geen storingen bekend.
Huurwoning
Neem dan eerst contact op met de technische dienst van de verhuurder MVGM om de oorzaak van de storing vast te stellen. Je bereikt deze telefonisch op 088 - 432 4100 en per e-mail via kcc.wonen@mvgm.nl.
Koopwoning
Neem dan contact op met onze storingsdienst via 088 484 09 66.
Neem contact op met onze storingsdienst via 088 484 09 66.
Betreft het geen calamiteit? Dan kun je de storing wellicht zelf verhelpen. Bekijk hieronder wat je kunt doen.
Bij een storing in de levering van koud tapwater kunnen wij helaas niet helpen. Hiervoor kun je contact opnemen met het installatiebedrijf of waterleidingbedrijf.
Om de wko-installatie in een goede conditie te houden, voeren we soms onderhoudswerkzaamheden uit. Wij proberen je hier zo goed mogelijk over te informeren.
Wij geven jaarlijks inzicht in leveringsonderbrekingen die 8 uur of langer duurden. Voor deze leveringsonderbrekingen worden de getroffen afnemers gecompenseerd volgens de Warmtewet.
Heb je een andere vraag? Onze Warmte-desk is op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur bereikbaar via 088 484 0966 (lokaal tarief) of stuur een e-mail naar info@warmte.EQUANS.nl.
Servicedesk